Härlig dag!

Tjena tjena
Vill först och främs säga trevlig helg på er alla!
I morse var jag till stallet och red Rolle. Det gick hur bra som helst och han var hur fin som helst. Killen kan när han vill själv ;) Red med utan grimantygel och det fick faktiskt bra. Han fick jobba till att gå i form själv utan gramantygeln. Så nu är det bara att fortsätta utan den så ska vi få se på ett resultat =) När stallet var klart hämtade pappa och Sofia mig så åkte vi på stan och hämtade upp Becka så fick hon följa med mig hem så jag kunde göra mig i ordning utan att stressa. När jag var klar så gick jag och Becka ner på stan och gick bara runt och kollade om vi kände någon! Hon tog tåget halv fem hem till Järpen och då åkte jag hem till mamma. Har gjort i ordning middagen och det blir grillat. Mums säger jag bara! Kvällen kommer bara att vara mys med tv, gotta och familjen samlad i soffan. Ha en fortfarande en trevlig helg på er!
Pöss!
Killen som alltid vill gå med tygeln i mun! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0