Sen kväll!

(Rholex/Rolle)


Tjena mitt bena!
Det blev en sen kväll igår så jag han inte blogga innan sängen. Men efter jag hade pluggat åkte jag ut till hästarna och mockade, fixa maten och allt innan kvällen. Red dressyr på Rholex och det gick bättre än vad jag hade för väntat mig faktiskt. Han var så duktig så killen så man blev så glad på honom =D Han är en underbar häst att rida på och känns inte alls stor när man rider honom. Kom hem vid elva tiden typ, hoppade in i duschen, tog nått att äta, satta mig vid datorn liten och sen sängen å halv ett låg jag i sängen. Det var jobbigt att kliva upp i morse ;)
Idag har det bara varit skolan och har pluggar lite till NP som är i morgon bitti. Ska upp fem då och det ka jag göra så man inte är så trött när man ska skriva så det är bättre att var pigg som bara den istället ;) Kvällen kommer att vara lugn, ska kolla på BB och läsa en bok det är typ allt jag kommer att göra. Sitta lite vid datorn också så kanske det blir lite fika. Måste ringa min kärlek ockå så jag inte gömmer det :P Nemen godnatt på er nu!
Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0