Dagen blev!

Tjena tjena!
Ja som jag sa imorse att jag skulle va på körskolan och det var jag, gjorde teori,körde och gjorde teori igen efter körningen. Efter det gick jag ner på stan och träffade Angelika och vi gick på Dressman och kollade efter kostym till mig som jag ska ha på både studenten och balen. Hittade en som passade hur bra som helt men det var för mycket pengar. Ska kolla efter fler i den modelen. Gick hem till pappa och kollade på ett par skor som jag ska ha på studenten och balen också. Efter det blev det att man hoppade studsmatta med små syskorna. Var hos pappa ett bra tag sen var det hem och gjorde inte så mycket =) Skola imorgon som man ska gå på så det är dags att lägga sig nu! Godnatt!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0