Halloj halloj!

Jo men halloj. Idag har jag typ inga lektioner men jag ska ändå på skolan och jobba då jag behöver det. Det är samma för körskolan också. Ska ta tag i båda sakerna så jag kommer någonstans med det ;) Kan bara säga att dn här vecka tycker jag har varit toppen, för i måndags då hade jag inga lektioner, igår hade jag två lektioner dåde på för och efter middag. Så idag har jag inga lektioner, imorgon har jag bara två lektioner med då är det bara på förmiddag sen slutar jag vid lunch, också frdag då har jag inga lektioner alls så det är därför den här veckan har varit toppen som bara den. Ska göra mig i ordning nu och sen dra till skolan och ska vara en duktig kille som ska plugga som bara den. Vill inte men jag måste om jag ska bli klar med kurserna. Hörs senare/ikväll!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0